觀塘金飯館|主打炒飯的專門店,黃金炒飯鑊氣重,限售椒鹽豬扒飯,用心之作只想做好每一碗飯!

0
觀塘金飯館|主打炒飯的專門店,黃金炒飯鑊氣重,限售椒鹽豬扒飯,用心之作只想做好每一碗飯!

觀塘區有一間主打炒飯的專門店-金飯館,開業不夠一年,網上已經有不少推介,特別是椒鹽豬扒飯、蝦頭油炒飯、秘製沙嗲牛肉雙燶邊蘭王蛋炒飯,做法講究。除炒飯外,還可以選擇鮮味泡飯,一樣用料十足。

店鋪選用泰國米,米香會較濃,再用上湖北蛋大火快炒,蛋漿均勻地包裹著每一粒米,有蛋香味之餘,米飯粒粒分明。

即叫即炸椒鹽豬扒飯
當中必點即叫即炸椒鹽豬扒飯(每日限量),店鋪用上特選豬肋骨旁的豬排,再用上秘製醬料醃製4小時,讓醃料鎖在豬排裏,味道十足,肉質軟淋。加上椒鹽及辣椒即叫即炸,再爆炒,鑊氣十足!

招牌蝦頭油炒飯
用上蝦頭油爆炒炒飯,蝦油味濃烈,但因為有蝦頭油,所以相對椒鹽豬扒飯會較為油身,但米飯依然粒粒分明。再加上多種海鮮,櫻花蝦、元貝粒、蠔仔等,鮮味十足,口感豐富。

金飯館

地址︱牛頭角牛頭角道323號地下J號1舖
電話︱6366 9538
營業時間︱11:30am-10pm
Facebook|金飯館
Google Map|